sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Pieni arvonta blogin synttäreiden kunniaksi!

Arvatkaapas mitä? Seitsemän vuotta sitten kirjoitin ihka ensimmäisen blogipostauksen My University lifeen (blogin nimeähän muutin hieman sopivammaksi kun valmistuin yliopistosta). Silloin olin juuri aloittanut opiskelut Aberdeenin yliopistossa ja ajattelin blogin olevan helppo kanava jakaa kuulumisia perheelle ja ystäville Suomessa. 

Nyt noita parin ensimmäisen vuoden juttuja lukiessa iskee lähinnä myötähäpeä, mutta hei, ainakin voin todeta että kehitystä on tapahtunut! Olen super iloinen että päätin alkaa kirjoittaa blogia sillä tuskin muuten muistaisin kaikkia juttuja mitä tässä vuosien aikana on tapahtunut. Kuten esimerkiksi ensimmäisiä Ceilidh-tansseja joihin osallistuin. Tai ensimmäistä viikkoa Kanadassa.  Tai kun saavutin 1 kk merkkipäivän Lontoossa asumisesta.  Monta hyvää hetkeä olen taltioinut tänne internetin ihmeellisen maailmaan ja siitä olen super iloinen - opiskeluvuodet Skotlannissa, vaihtovuosi Kanadassa, muutto Lontooseen, kesä Brysselissä ja viimeisenä muutto taas Britteihin, kaikki löytyy täältä. 

Matkan varrella on blogiin eksynyt muitakin lukijoita kun äiti ja mummi ja sehän on todella kivaa! Kommentit ilahduttaa aina ja on oikesti super kiva olla vuorovaikutuksessa lukijoiden ja muiden bloggaajien kanssa. Kiitos siis teille kun jaksatte tulla lukemaan näitä kirjoituksiani!

Tämän vuoksi ajattelinkin että olisi kiva järjestää pieni arvonta blogin synttäreiden kunniaksi! 

No mitäköhän on sitten arvonnan palkintona? Arvon tälläisen pienen matkailuaiheisen paketin johon kuuluu Travel Journal ja passinkannet. Valikoin palkinnon sen perusteella mitä itse haluaisin voittaa ja mikä on mahdollisimman helppo postittaa minne tahansa päin maailmaa.  Travel Journal sisältää karttoja, paljon sivuja matkakertomuksia varten ja sivuja minne voi listata parhaita ravintoloita ja hotelleja. Tämä paketti lähtee siis voittajalle.






























Annan kuitenkin sen verran vaihtoehtoa (ja koska itse rakastan muistikirjoja), voittaja voi valita haluaako hän tuon Travel Journalin vaiko jommankumman alla näkyvistä muistikirjoista (viivoitetut sivut sisällä).































Ja miten arvontaan osallistutaan? Noh rustaamalla parit vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

1. Kuka olet ja mistäpäin maailmaa luet tätä blogia?
2. Jätä risuja ja ruusuja TAI postaustoive (tai tietty voitte jättää sekä postaustoiveita että risuja ja ruusuja).

Arvonta päättyy 2.11.2014 keskiyöllä Suomen aikaan. Jos et ole bloggaaja niin jätäthän sähköpostiosoitteesi jotta saan ilmoitettua voitosta mahdollisimman nopeasti. Arvon voittajan 3.11.

Eli kommentoi vastaamalla ylläoleviin kysymyksiin, kerro haluatko matkakirjan vaiko keltaisen-tai turkoosin muistikirjan (eli valitse yksi), jätä yhteystiedot ja osallistu ennen 2.11.2014. 

Paljon arpaonnea! 

34 kommenttia:

  1. Vasta eilen löysin sinun blogin ja kahlasin vaikka miten monta postausta läpi, uudempia ja vanhempia. Luotan ensivaikutelmaan, sinulla on tosi välitön tyyli kirjoittaa ja siksi tekstejäsi on helppo ja ilo lukea - jään todellakin seuraamaan jatkossakin! Minä olen parikymppinen perheenäiti Lappeenrannasta, lähdemme koko perheen voimin Stirlingiin vuoden vaihteessa, aloitan maisteriopinnot. Opintoteema ja oikeastaan ihan kaikki aiheet tavallisesta arjesta Britteinsaarilla kiinnostavat minua :)

    Jos voittaisi arvonnan, valitsisin turkoosin muistikirjan - se tulisi tarpeeseen alkavissa opinnoissani.

    VastaaPoista
  2. Onnea blogille!! Ja blogistille myös :) Oon ihan samaa mieltä siitä, että blogi on mainio päiväkirja, josta myöhempinä vuosina tulee lueskeltua monta sellaista juttua, jotka muuten olisi jo ehkä unohtunutkin.

    Ja ruusujahan on pakko antaa :) Mun mielestä jotenkin yllättäen parhaita postauksia on usein ne, joissa kerrot jotain Suomeen liittyvää (esim fiilistelet kesälomaa tai joulua tms), koska ulkosuomalaisena samaistun niihin tunnelmiin. Myös nuo sunnuntaikävelyt on ihan mahtavia; kuten jo joskus aikaisemminkin taisin sanoa, niin tämä sun blogi on herättänyt mussa sellaisen matkakuumeen teidän kulmille, jota en olisi ihan äkkiä ehkä muuten löytänytkään itsestäni :D

    Jatka siis toki samaan malliin. Kirjoitukset (paljon parjatusta) brittiruuasta voisi olla mielenkiintoisia, tai jos postaisit esimerkiksi jotain kuvia vaikkapa brittipubien tarjonnasta.

    Jos arpa sattuisi tänne osumaan, niin matkakirja olis tosi kiva.

    VastaaPoista
  3. Olen Anna Suomesta. Asuin Lontoossa yhteensä kaksi vuotta, kahdella eri kerralla. Nyt ikävää lievittääkseni lueskelen Briteissä asuvien tyttöjen blogia ja omaasi olen lukenut varmaan kolmisen vuotta. Kolmen viikon päästä pääsen taas käymään Lontoossa :) Blogisi on aivan ihana kun esittelet ruokapaikkoja ja kohteita, missä käyt. Pidän myös maanläheisestä sisustustyylistäsi ja olisi mukavaa saada kunnon sisustuspostaus ja päivä Lauran kanssa on aina kiva!

    Matkakirja ja passinkotelo olis niin ihana lahja!

    anna-matila@hotmail.com on osoitteeni :)

    VastaaPoista
  4. Onnea blogisynttäreistä!
    Hukkakukka Suomesta, matkailusta kiinnostunut mutta en kovin monelle matkalla vielä päässyt. Lontoossa käyneenä kuitenkin kiinnostuin blogistasi. Tykkään erityisesti vertailupostauksistasi, ja ihan perus arkikuulumia käsittelevistä postauksista. Myös ruokakokemuksesi briteistä kiinnostaisivat!

    Matkakirja ja passikotelo olisivat kivoja mielestäni. :)
    sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Iih! Miten tää aika vaan kuluu... tosin kyllä siitä onkin jo aika kauan kun ensimmäistä kertaa blogiasi lueskelin! Kivaa että olet edelleen jaksanut ahkeraan kirjoitella! Tykkään tosi paljon sun blogista koska se on elämänmakuinen ja hyvässä suhteessa henkilökohtainen ja asiapitoinen. Kuvat on hyviä ja enkä mä mitään risuja nyt kyllä osaa antaa! :) Onnittelut blogille! Ps. Voi kun ihana tuo matkakirja!!

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea blogille! Minä oon Maija, Oulusta kotoisin. Lontoossa olen käynyt kolme kertaa ja olen haaveillut ulkomaille tai britteihin muuttamisesta jo pitkään. En yhtään muista miten tai milloin löysin blogisi, mutta päälle vuoden olen lukijana nyt ollut :) Minulla ei kyllä varsinaisia risuja tai ruusuja ole, jatka samaan malliin! Mutta jos jotain postauksia pitäisi lähteä toivomaan, niin reseptejä voisi joskus olla kiva lukea sillä muistelisin että tykkäät kokkailla :)

    Matkakirja ja passikotelo ovat aivan ihanan näköisiä!! Olen tässä viime aikoina kaivannutkin passikoteloa, joten tulisi oikeasti tarpeeseen... :)

    maija007@luukku.com on sähköposti! :)

    VastaaPoista
  7. Moikka, olen Sofia Pohjanmaalta. Blogisi on melko uusi tuttavuus, mutta aiheet vaikuttavat mielenkiintoisilta :) Toivoisin vinkkejä aloittavalle matkustajalle. Itse olen lähinnä matkannut vain Pohjoismaissa ja esim. ensimmäinen lentomatka on vielä kokematta. Eiköhän senkin aika vielä tule :)

    Passikotelo ja keltainen muistikirja ovat suosikkejani :)

    VastaaPoista
  8. Olen T (Tuomi) Sipoosta, Uudeltamaalta. Blogiasi oon lukenut sun Brysselin kesästä lähtien ;)
    Tykkään kovasti sun blogista :)
    Musta olis tosi kiva lukea lisää Suomi vs. Iso - Britannia kulttuurieroista :)
    Haluisin mielummin ton matkakirjan (vaikuttaa lupaavalta) :)
    P.S Niitä sun postauksia, joissa kerrot viikostasi / viikonlopustasi, on ollut ikävä ;)

    VastaaPoista
  9. Moi ja onnea seitsämän vuotiaalle blogille! Luen blogiasi Oulusta käsin. Nyt noin 1,5 vuotta olen ollut lukijana, alunperin blogiin löysin etsiessäni Brysseli-vinkkejä ja edelleen olen lukijana. Postaustoiveeksi voisin jättää tulavaisuus -postauksen, jossa esittelisit vielä toteuttamattomia haaveita tai muita suunnitelmia. Jos arpaonni sattuisi suosimaan, niin ilahtuisin travel journalista ja passin kansista. Sähköposti on emilia.lehto@hotmail.fi :)

    VastaaPoista
  10. No huh kun oot kauan kerennyt kirjoitella. Itse liityin lukijaksesi vasta noin puolisen vuotta sitten! Hatunnosto sille, että oot säilyttänyt vanhojasikin tekstejäsi blogissa, etkä oo mennyt poistamaan niitä:) Mä oon jo nyt poistanut (tai muokannut) muutaman alkuajan tekstin vaikken vuottakaan oo kerennyt kirjoitella. Kesti hetki ennen kuin se "oma ääni" alkoi muotoutua :D niin kuin jo omassa blogissakin kehuin, niin tykkään niistä sun arkisista postauksista eniten. Kun kerrot kuulumisia ja miten se arki rullaa siellä missä päin maailmaa menetkään. Mun mielestä liian moni kauan blogannut muuttaa tyyliään liian "viralliseksi", eli vaikka ulkomailla asuva matkustelusta tykkäävä hlö alkaa liian matkaopasmaiseksi. Tiiät varmaan, mitä tarkotan. Sulle ei ole käynyt niin ja toivottavasti ei käykkään. Mitä sitä turhaa muuttumaan vaikka lukijamäärä kasvaisikin:)
    Jos arpaonni mua suosisi niin matkakirja ja passikotelo ois mun juttu:)

    VastaaPoista
  11. Hej! Täällä toinen ulkosuomalainen Tukholmasta :). Itsekin olen lähtenyt tälle tielle opiskeluiden takia. Opiskelen kriminologiaa ja sitähän ei Suomessa voi opiskella - onneksi! Paras päätös ikinä oli kapata kimpsut ja kampsut ja seilata tänne Stokikseen, josta toivottavasti matka vielä jatkuu joskus... En nyt muista kuinka kauan olen lukenut sun blogia, mutta olen todella iloinen että löysin aikanaan tänne. Blogisi on oikea hyvänmielen blogi. Olen niin kyllästynyt superkaupallisiin blogeihin ja Nelly-kollaaseihin. Ihanimpia juttuja sulta on brittimatkailun helmet, niitä on aina mielenkiintoista lukea!

    Jos arpaonni suosii minua, niin ehdottomasti haluan tuon matkapäiväkirjan! :) Hyvää syksynjatkoa!

    -Sanna

    VastaaPoista
  12. Kuopiosta käsin lueskelen blogiasi ja olen hulluna matkustamiseen, siten tänne päädyin joskus lukemaan matkajuttuja :)
    Pidän todella paljon sun jutuista ja vaikutat luonteeltasi samanlaiselta kuin minäkin :)
    Turkoosi muistikirja olisi mulle paras vaihtoehto, opinnoissa kun niitä tulee käytettyä ;)
    Toivottavasti arpaonni osuu kohdalle.:)
    Sarre3@suomi24.fi

    VastaaPoista
  13. Vautsi, 7 vuotta on kyllä aikamoinen saavutus! Piti itsekin käydä tarkistamassa milloin tuli aloitettua, ja näköjään on 4½ vuotta takana. Risuja ei tule täältäkään, tykkään siitä, että sun postauksista paistaa aina läpi todella positiivinen asenne silloinkin, kun kerrot huonosta päivästä tms. Tosi hyvä idea muuten tämä arvonta, hyvä tapa saada ihmiset kommentoimaan, pitäisi ehkä itsekin kokeilla joskus :) Ja mullekin kelpaisi tuo matkakirja jos onni potkaisee arvonnassa.

    VastaaPoista
  14. SEITSEMÄN vuotta! WAU :) Tuo musta travel journal näyttää ihanalta! Olen ihan hulluna kaikkiin kivoihin muistikirjoihin.

    Kommentoin täältä Tuusulasta ja blogiasi olen lueskellut varmaan vajaan vuoden verran. Ryhdyin siis lueskelemaan blogia, kun aloin bloggaamaan uudelleen. Tämä oli yksi niistä ensimmäisistä blogeista, joita ryhdyin seuraamaan. Täältä löytyy vaihtelevasti kaikenlaista tarinaa eli siitä ruusuja. En ole matkaillut lainkaan Briteissä ellei pari pikaista Lontoon reissua lasketa, joten pidän tätä blogia myös tulevaisuuden tietopankkina, kun brittimatkailun aika koittaa ;)

    VastaaPoista
  15. Voi hurja, miten pitkään oletkin jo ehtinyt bloggailla, onneksi olkoon! :) ja upeaa, että vieläkin olet säästänyt ensimmäiset blogikirjoitukset, itse piilotin jo kauan sitten kaikki ensimmäiset tekstit. hah. Niin ja arvontapalkkio on myös tosi söpö, ehdottomasti ottaisin tuon matkapäiväkirjan passikotelon kaveriksi ^^ Ja ruusuja toki antaisin monen muun tavoin, tykkään blogistasi, koska siinä on niin sopivassa suhteessa ihan arkipäivän kuulumisia kuin myös asiapitoisempaa asiaa, mm. brittikulttuurista. Sun elämään on helppo samaistua ja vaikutat muutenkin ihmsenä ihanan maanläheiseltä ja upealta tyypiltä! :)

    VastaaPoista
  16. Seitsemän vuotta! Aivan mielettömän pitkä aika, aivan mielettömästi onnea tämän rajapyykin ansiosta! Mä valitsisin ehdottomasti noista tuon travel journalin. :)

    Mä saavuin juuri takaisin Coloradoon Suomi&Berliini-viikon jälkeen, joten tällä hetkellä täällä... Välillä mulla on vaikeuksia vastata kysymyksiin, jotka on tyyliä "Mistä olet", "Missä asut", yms, kun en ihan itsekään aina ota selvää tilanteestani. Sun blogissa tykkään eniten siitä, että blogista tuntuu huokuvan fiilis siitä, millainen ihminen olet, ja se on hyvä fiilis. ;)

    VastaaPoista
  17. Hellurei!

    1. Olen Ida Tampereelta ja löysin blogisi noin vuosi sitten jonkun toisen blogin kautta sattumalta :) Tykästyin kovasti ja olen lueskellut jokaisen postauksen sen jälkeen!
    2. Postaustoiveena olisi tarkempi kuvaus siitä, mitä oikein teet työksesi :) Lisäksi päivä kuvina -postaukset olisivat kivoja erilaisilta päiviltä, yksi vaikka arkipäivältä ja yksi viikonlopulta.

    Matkakirja olisi jees, niin pääsisi suunnittelemaan jotakin tulevaisuuden reissua :)

    idmuska (at) gmail.com

    VastaaPoista
  18. Onnea blogisynttareille! Toisena ulkosuomalaisena luen tata blogia Argentiinassa. Paadyin blogiisi Annikan blogin kautta, jos oikein muistan ja on ollut kiva seurata elamaasi. Toivottavasti tavataan livenakin jossain vaiheessa! Tykkaan lukea ulkosuomalaisblogeissa arkielamasta ja eroavaisuuksista siina, vaikka ajan kuluessa niita ei juuri itse huomaa enaa, joten voi olla vahan haastava toive :) Olen heikkona muistivihkoihin, joten jos sattuisin voittamaan, niin sininen muistio nayttaa tosi natilta! Passin suojaaminen on ollut entisen taittumisesta asti mielessa, mutta vanha kunnon procrastination on estanyt tuon ajatuksen toteuttamisen ;)

    VastaaPoista
  19. Onnea synttäreiden kunniaksi, 7 vuotta, wau!! Ihania vihkosia :) Tiia täällä Tukholmasta kirjoittelee. Olen jo pitkään ollut lukijasi ja sen ansiosta olen vähän kasvanut blogiisi kiinni. Tuntuu kuin oltaisiin ystäviä, vaikkei koskaan olla tavattu (toivottavasti se korjautuu joku päivä) :) Samoilla linjoilla olen muiden kommentoijien kanssa, ihanasti kirjoitat ja juuri sopivissa määrin arkea ja matkailua. Arkipostaukset varsinkin on mukavaa luettavaa!! :)

    VastaaPoista
  20. Eka kertaa luen blogiasi :)
    1. Kuka olet ja mistäpäin maailmaa luet tätä blogia? Suomesta Maija suklaatajakahvia-blogin kautta just eksyin
    2. Jätä risuja ja ruusuja TAI postaustoive: suklaatajakahvia-blogissa kuvituksena oli hevoskuva, oletko harrastanut ratsastusta Enkuissa ja jos niin kuinka onnistuu?

    VastaaPoista
  21. Moikka! Eksyin sattumalta blogiisi, ja matka-aiheiset blogit kiinnostaa aina! Itse asun Vaasan lähistöllä. Risuja ei täältäkään tule, mutta itse olen tosi kiinnostunut ruuanlaitosta ja eri maiden keittiöistä, joten sellaiset postaukset kiinnostaa. :)

    Jos sattuisin voittamaan olisin kiinnostunut tuosta matkakirjasta. e1101012@edu.vamk.fi

    VastaaPoista
  22. Keski-Suomesta lueskelen blogiasi, ja mikäli onni suosii, valitsen matkakirjan. :)
    Olen itse asunut vuosia Saksassa, ja paluumuutto oli minulle shokki. Yhtäkkiä olin aivan ulkona kaikesta, mitä kotimaassani oli tapahtunut. Minua kiinnostaisikin kuulla, miten usein käyt Suomessa ja oletko jo ehtinyt "vieraantua" kotimaastasi?
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  23. Onnea blogisynttäreille! :)
    1. Mä lueskelen sun blogia nyt Kingstonista, mutta aloin lukemaan sun juttuja jo reilu pari vuotta sitten Suomessa. Löysin tänne, kun päätin hakea Skotlantiin opiskelemaan. Oli tosi hyödyllistä päästä lukemaan juttuja Aberdeenista ja täältä sai hyvän kuvan opiskelijaelämästä Skotlannissa.
    2. Ruusuja saat eläväisestä kirjoitustyylistä ja hyvästä asenteesta. On aina ilo lukea sun blogia, koska sun postauksista paistaa läpi aurinkoinen elämänasenne. Lisäksi tykkään tosi paljon sun brittimatkailupostauksista.
    Jos arpaonni sattuisi osumaan kohdalleni, ilahtuisin kovasti matkakirjasta.

    VastaaPoista
  24. Olen Veera ja luen tätä blogia tällä hetkellä Helsingissä, mutta noin kahen ja puolen vuoden aikana oon lukenu tätä Italiassa, Arizonassa ja Espanjassa asuessani.
    Postaustoiveeni olis semmonen jos vertailisit asumista Lontoossa ja Lontoon ulkopuolella, hintoja, työllistymismahiksia, mitä vain :)
    Ja mää oisin superilonen jos voittaisin ton matkakirjan :).

    VastaaPoista
  25. Asustelin viimeisen vuoden Oulussa, sitä ennen Aberdeenissa, jota kautta löysin blogisi! Nyt olen muuttamassa parin viikon päästä Edinburghiin.
    Tykkään blogissasi kun kerrot ihan tavallisia arkijuttuja! Mun mielestä ne on kiinnostavimpia. Ja sitten kaikki matkapostaukset. Ja kirja-arviot! Oikeestaan kaikki :D
    Emmi emetsi(a)gmail.com

    VastaaPoista
  26. Blogiasi seuraan ihan Suomesta, Etelä-Savosta. Blogisi on aivan mainio, sillä rakastan matkustelua mutta pienten lasten takia se on nyt jäänyt... Blogisi myötä pääsee edes jollakin tavalla matkailun makuun ;) Olisi kivaa kuulla näkemyksiäsi siitä missä kannattaisi lasten kanssa käydä Englannin lomamatkalla.
    Matkakirjan haluaisin :)
    -Aada-
    aho_immonen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Jee onnea blogin synttäreiden johdosta! :)
    Oon Saila ja lueskelen sun blogia Oulusta käsin. Aloin lukemaan sun juttuja siinä vaiheessa ku opiskelit Lontoossa ja oon kyllä tykänny! :) Tykkään lukea ihan kaikenlaisia postauksia mut esim. perus arkipostaukset mm. päivä Lauran kanssa -postaukset on aina kivoja sekä kaikenlaiset matkustuspostaukset/vinkit. Ihan varmasti jos ja kun joku kaunis päivä eksyn seikkailemaan Britteihin muuallekin kuin Lontooseen niin tuun lukemaan sun blogista vinkkejä :D
    Jatkat samaan malliin vaan, vaikutat tosi huipulta ihmiseltä! :)

    Jos arpaonni suosii nii oisin tosi ilonen tosta matkakirjasta, se kuulostaa tosi kivalta! :) (eikä se varmaan yhtään ainakaan helpottais tätä ainaista matkakuumetta) ;)
    sailaalexandra@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Hei! Olen matkabloggaaja Merja Stadista. Löysin blogisi vasta eilen, mutta kivalta näyttää, täytyy alkaa seurata! Matkakirja olisi kiva!

    VastaaPoista
  29. Onnea!
    Pienten lasten äiti Länsi-Suomesta, joka tällä hetkellä vain haaveilee matkustelusta kaukomaihin. Koska matkailu on kuitenkin rakas harrastus, voiton osuessa kohdalle valinta olisi tuo matkakirja. Parasta blogissasi on selkeys ja kiinnostavat jutut. Eniten tykkään ihan arjen kuvauksesta ja tietty kaikki matka-aiheet kiinnostavat.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  30. Jo reilusti aikuinen nainen läntisestä Suomesta täällä. Joku muukin toivoi viikkopostauksia, niitä minäkin mieluusti lukisin, sekä vielä enemmän ulkosuomalaisuudesta ja paikallisen kulttuurin ja arjen erilaisuuksista contra kotoSuomi.
    flight(at)luukku(piste)com

    VastaaPoista
  31. Brittikulttuuri kiinnostaa muutenkin kovasti, tuttu maa ja tuttu kulttuuri, mutta nykyään vieläkin enemmän kun tytär asuu briteissä..Kulttuurieroista tykkään lukea.
    Matkakirja olisi mukava voitto.
    teija(dot)lento(at)elisanet(dot)fi

    VastaaPoista
  32. Olen lueskellut blogiasi jo aika monen vuoden verran ihan täältä kotoisesta Suomesta! Valmistuminen häämöttää jo kuitenkin tuolla joulun alla ja ensi vuoden unelmana olisi ottaa ja lähteä katselemaan elämää Suomen rajojen ulkopuolelle vähän pidemmäksikin aikaa. Kaiken kaikkiaan sun blogissa on ollu parasta se suomalaisen ihmisen arki ulkomailla kaikessa yksinkertaisuudessaan. :)

    Jos voitan, niin haluaisin tuon sinipohjaisen muistikirjan!

    jenna.lakaniemi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  33. Saana Aberdeenista moi,

    Löysin blogiisi ykkösvuotenani Aberdeenissa eli syksyllä 2012, lähinnä kiinnosti lukea muiden ihmisten tarinoita "tästä harmaasta möykystä".

    Sun blogissa erityisesti tykkään persoonallisesta otteesta matkapostauksiin, laadukkaista kuvista, infoavista postauksista (sun faq brittiopiskeluun on loistava!) ja arjen kuvauksista. Sä et tee arjesta kiiltokuvaa, mutta silti teet kuvauksesta mielenkiintoista eikä sellaista "söin tänään puuroa ja sitten kävin suihkussa' settiä jota joistain muista blogeista löytyy. Ihanaa, että sun persoona näkyy blogissa! :)

    Jos onni osuu kohdalle niin ehdottomasti haluaisin travel journalin ja passin kuoret.

    VastaaPoista
  34. Nuori nainen Lontoosta huikkaa itsensä mukaan arvontaan myös vielä viime hetkillä, travel journal tähtäimessä... brittielämä kiinnostaa.
    ahlfors(at)suomi24(piste)fi

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!